perjantai 4. helmikuuta 2011

Lisää tunnustuksia

                                                           Lunan tunnustukset

                                     1. Olen todella hyvä äiti.
                                                       2. Vaikka olen hyvä äiti en silti aina pidä vanhoista pennuistani (lähinnä silloin kun Miri leikki diivaa).
                                                      3. Minulla on hyvin kaunis ja hellä ääni.
                                                     4. Minulla on myös kauniit, vihreät silmät.
                                                     5. En pelkää mitään, paitsi imuria.
                                                    6. Pidän vieraista.
                                                    7. Mielestäni paras vuodenaika on kesä, koska silloin voi olla ulkona.


                                                          Minun tunnustukseni

                                   1. Olen elänyt koko elämäni kissojen seurassa.
                                                    2. Vaikka rakastan kissoja, niin rakastan myös pehmoleluja (minulla on niitä varmaan yli sata).
                                                   3. Olen innokas Aku Ankka-fani. Minä olen kerännyt Aku Ankka-lehtiä varmaan viisivuotiaasta asti.
                                                  4. Rakastan laulamista ja tanssimista. Harrastan balettia, steppiä ja jazz-tanssia.
                                                  5. Pidän lomamatkailusta. Ensimmäisen ulkomaan matkani kävin yksi vuotiaana ja olen siitä asti käynyt ulkomaan matkalla joka vuosi.
                                                6. Pidän uusien juomien tai ruokien kehittelystä. Kerran kaverini kanssa keksimme kaakaokokiksen. Siitä on jo kauan, mutta kehittelen edelleenkin erilaisia juomia.
                                                7. Olen erittäin perso makealle. Varsinkin jäätelö ja suklaa ovat hyviä.
                                                       Bonuksena yksi jokaisen pennun tunnustuksista      

                            Netren tunnustus: Tykkään purra äitiä.
                                         Nemon tunnustus: Pidän seikkailimisesta.
                                         Nanen tunnustus: Olen pentueen painavin.

                                  
                                                       Siinä olivat tunnustukset. Toivon että piditte niistä ja lähettelette kommentteja.

1 kommentti: